Často kladené dotazy

Objednávka

Tento eshop se specializuje na B2B prodej produktů bez tisku. Pro produkty s tiskem navštivte náš primární e-shop.

U produktů s možností vlastního tisku najdete v popisu podrobný návod, jak připravit tisková data. Šablony jsou k dispozici v sekci Soubory ke stažení v detailu produktu.

Ano prodáváme tiskový materiál na Roll Up stojany, reklamní stany a reklamní nábytek. Najdete je v jednotlivých kategoriích.

O každém kroku vás informujeme emailem. Stav objednávky také najdete ve svém účtu.

Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, kontaktujte nás co nejdříve na obchod@activity.cz nebo +420 548 211 748 .

Doprava

Doručení obvykle trvá 2–3 pracovní dny při odeslání objednávky do 12:00.Doba dodání se odvíjí od druhu zboží, množství a vytížení spedičního skladu.

Dopravné je 250 Kč bez DPH za celou objednávku. Při objednávce nad 12 500 Kč bez DPH je doprava zdarma.

Ano, nabízíme osobní odběr na naší pobočce v Brně. Vyčkejte prosím na potvrzení k odběru.

Platba

Přijímáme platby kartou, bankovním převodem, online platební bránou PAYU (Apple Pay, Google Pay, bankovní převod..) a hotově při osobním odběru.

Platba na dobírku není k dispozici. Můžete však zaplatit zboží hotově při osobním odběru na pobočce v Brně. Platba kartou na pobočce není možná.

Po výběru platby převodem vám zašleme zálohovou fakturu e-mailem. Daňový doklad vystavíme po přijetí platby.

Reklamace a vrácení

Nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení. Kontaktujte nás prosím předem na e-mail obchod@activity.cz.

Pokud vám dorazí poškozené zboží, ihned prosím pořiďte fotografie obalu i samotného zboží a zašlete je na e-mail obchod@activity.cz.

Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném termínu. O průběhu vás budeme informovat emailem.

Odeslat článek známému   Vytisknout