Po - Pá: 9:00 - 16:00 | +420 548 211 748 | obchod@activity.cz
Často kladené dotazy
Objednávka
Tento eshop se specializuje na B2B prodej produktů bez tisku. Pro produkty s tiskem navštivte náš primární e-shop.
U produktů s možností vlastního tisku najdete v popisu podrobný návod, jak připravit tisková data. Šablony jsou k dispozici v sekci Soubory ke stažení v detailu produktu.
Ano prodáváme tiskový materiál na Roll Up stojany, reklamní stany a reklamní nábytek. Najdete je v jednotlivých kategoriích.
O každém kroku vás informujeme emailem. Stav objednávky také najdete ve svém účtu.
Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, kontaktujte nás co nejdříve na obchod@activity.cz nebo +420 548 211 748 .
Doprava
Doručení obvykle trvá 2–3 pracovní dny při odeslání objednávky do 12:00.Doba dodání se odvíjí od druhu zboží, množství a vytížení spedičního skladu.
Dopravné je 250 Kč bez DPH za celou objednávku. Při objednávce nad 12 500 Kč bez DPH je doprava zdarma.
Ano, nabízíme osobní odběr na naší pobočce v Brně. Vyčkejte prosím na potvrzení k odběru.
Platba
Přijímáme platby kartou, bankovním převodem, online platební bránou PAYU (Apple Pay, Google Pay, bankovní převod..) a hotově při osobním odběru.
Platba na dobírku není k dispozici. Můžete však zaplatit zboží hotově při osobním odběru na pobočce v Brně. Platba kartou na pobočce není možná.
Po výběru platby převodem vám zašleme zálohovou fakturu e-mailem. Daňový doklad vystavíme po přijetí platby.
Reklamace a vrácení
Nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení. Kontaktujte nás prosím předem na e-mail obchod@activity.cz.
Pokud vám dorazí poškozené zboží, ihned prosím pořiďte fotografie obalu i samotného zboží a zašlete je na e-mail obchod@activity.cz.
Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném termínu. O průběhu vás budeme informovat emailem.